22 februari 2008

4 Layouter

Här kommer 4 layouter som jag gjorde i Tisdags (19/2 -08) hemma hos Fia detta är de 4 första layouterna i formatet 12x6 och 6x12 och jag har verkligen hittat både min stil och mitt format jag bara älskar det :) det kommer sannerligen inte att ligga många foto kvar i min förvaringslåda nu när jag har hittat en layoutstil som jag avgudar :)

Jag och sambon var i Egypten 2007 och detta fotot tog jag från flyget under resan hem


Sen kommer här en bild på en massa zoodjur från Jönköpings besöket för ett x antal år sedan.



Bilderna är från(3 juli 1998) min första konsert med mina dåvarande idoler Hjalle och Heavy


Bilden är på min Gudson och systerson Felix första tur i traktor karusellen på Bromölladagarna



2 kommentarer:

sunbreakthrough sa...

Men hallå, du fick ju autograf av Åsberg också?

Anonym sa...

Egypten -07 är min favvo. avundsjuk på att den blev så bra :P