13 oktober 2008

Då ska vi se...




Produktion pågår av en julkalenderbox gjord av tändsticks askar :) info hittas på denna sidan http://pysselskolan.blogspot.com/ där även länk till orginalbeskrivningen finns.
sen har jag fotat de korten jag gjorde i söndags kväll samt lite annat gottit :)
Detta åt jag och sambon i går/Söndags då allt var så tråkigt och trist.




Testade min nya snurkel från märket Rhonna Farrer på detta kortet samt mina nya dynor




Precis som den lilla ugglan på detta kortet så kännde jag mig bortkommen just när jag gjorde detta kortet viste inte vad jag skulle göra.




Detta höst kortet är jag väldigt nöjd med glad att jag inte sålde den stämplen när jag tänkte.


Dessa ska nu avnjutas till min säsong av Gilmore girls

1 kommentar:

Anonym sa...

höstkortet var väldigt mysigt ::) lite dille på blommor o knappar?:P men de är snyggt sis <3