09 oktober 2008

Paket,Shoppat,Rensat,tvättat

Dagen har vatt full speckad äntligen lite tid över att sitta ner mer än 10 minuter.

Först började jag tvätta 07:00 sen kom posten 10:10 där fick jag en ny avi sen gick sambon upp (jobbat natt) åkte och handlade mm hemma 18:00 hämtade också mitt paket som innehöll lite av varje ;) sen när vi packat upp alla matvarorna så var det tvätten igen sen ställde jag mig och rensade ena skåpet i köket och rengjorde kylskåpet (shit vad äkligt det kan vara)...

Nu har vi ätit Lasange och nu sitter jag här och ska betätta att jag hoppade av lycka när jag inne på ica gick förbi och slängde ett öga åt sidan och såg färsk SUSHI <3

Sushi


Skåpet i köket blev såhär (maja ville vara med på ena hörnan)


Paketet (Från My cards)

Det innehåller detta
4 st Bazzill Bling Sugar Daddy
4 st Bazzill Java
1 st MME Confetti Sisters
1 st MME Confetti Cousins Flowers Salmon
1 st MME Surprise Polka Dot pink
1 st MME Unique Shining Star
1 st Memories Pink
1 st Memories Brown
1 st Autumn Leaves Double Swirl

5 kommentarer:

Anonym sa...

ÖRK till rå fisk :) haha groooooose syster :P


Något säger mig att lilla söta underbara fetto majken ligger på mikron? ^^

Anonym sa...

ja du har verkligen gjort en hel del dag

Anonym sa...

Läckert paket! Prickigt är bäst! *dreglar* De där dynorna såg snygga ut också!

Jessica sa...

Vilket snyggt papperspaket! Mina färger!

Carina sa...

Nu blev jag sugen på sushi....