30 oktober 2008

Vad händer idag?!

Shit asså idag är det en sådan super tråkig dag jag vet inte riktigt vad jag ska göra men jag har massor av ideer på kort jag kan göra.. Jag håller på att planera lite förvaring av foto men vet inte hur jag ska göra innehålls korten men jag får väl testa.. Förresten så funkar min egen dator rätt bra nu men inte hundra. Nu ska jag plocka undan lite sen ska jag se om jag kan få något av mina “tanke” kort gjorda är även lite inne på att göra en layout till..

Målen för November månad:

Att göra 2 layouter

Göra klart en tändsticks kalender till

Göra 2 stora tändsticksaskar

Designa klart skisskorten till swappen

Pyssla ihop minst 6 kort

Fixa min fotoförvaring

Nu ska jag sätta igång <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja vet inte heller riktigt vad jag ska göra. Behöver med göra skiss kort mm Snöar gör det ute med kanske sätta sig i kväll & göra lite julkort.

Millas blogg sa...

det är rätt smart att göra en lista på vad man ska göra. Men jag tycker man alltid har 100 projekt på gång men allt för lite tid!

kram Milla