10 november 2008

Ekonomiskt stöd skulle behövas ;)

Jag har hittat mina drömskor och skulle gärna vilja köpa dom men de kostar ju så ett litet hemligt arv eller stöd skulle inte skada *fniss*
Här kommer bild(er)


Söta inne shooon 400:-

Underbara skönheten står det ju Cilla på den kostar 1300:-



Denna snyggingen kostar bara 900:-



Och denna Super snygga shooo kostar 500:-




Här har vi nya Cilla dojjan 1300:-




Dessa tuffingar kostar bara 1700:-




Och ingen riktig människa har ett förråd med skor utan en ordentlig gummishooo
endast 500:-

Totalt har jag ju shooo shoppat för 6600:-

Ooops...

5 kommentarer:

Anonym sa...

snygga... kram

Anonym sa...

ååååmaj goood!
varför gick jag in här!
usch vilket habegär jag fick!
alla var snyggast!!

Anonym sa...

snygga skor *ler*

Anonym sa...

wow vilka snygga skor/stövlar du hittat! habegäret växer hos mig me;-)

Anonym sa...

Var har du hittat de rosa kängorna?