28 december 2008

Lite shopping och nya smycken

Jaha då är julafton förbi, jag fick mina efterlängtade kamera Casio Exilim Ex-z250
9,1 mega pixels, 3.0" LCD och det bästa den är ROSA!!


Sen har jag fått lite pyssel paketer



Sen har jag shoppat lite hos Grodan
Tiny alfabet,Embossing pulver,En vanlig stickles Fruit punch,2 disstress stickles Worm Lipstick och Vintage photo samt 2 hårda pappers skivor i färgerna rosa och turkos och blingstenar såklart i svart.


Pappers shopping
4Cardstock lila,rosa,mörkbrunt,cerisrosa
2mönstrade papper
Paper pad Bittersweet 6x6


Sen har jag pärlat ett par örhänge med krakelerade pärlor en brun/Vit och en lila



Sen ett färdigt armband med turkos/Mintgröna,Rosa och vita frost pärlor samt Hjärthänge i vissa..


Hmm vet inte vad som hände men nu är inlägget fixat ;)

4 kommentarer:

Lillasyster sa...

Snyggsnygga örhängen, både de i detta inlägg och julhängena i förra inlägget.

Kram och gott nytt år
/a97annol från pyssel.net

Anonym sa...

Härligt shoppning och julklappar!!!
Men oj vad långt detta inlägget blev.. Alltså inte text mässigt utan vitt och tomt? Eller ska det vara mera bilder?

Misspyssel/Cecilia sa...

Ja det blev lite långt men nu är det fixat ;)

Anna Ekman sa...

Mmm, vad härligt med nytt fräscht material. Jag är lite avis på dig som fått klämma på sakerna på Grodans, själv fick jag kika på skärmen när jag handlade där. Ditt armband känns väldigt vårfräscht, är det så att man ska börja längta till våren nu, eller? ;)