31 december 2008

Pysslat med Stora C idag

Idag har jag haft lite besök medan Martin åkte till stan och träffade lite kompisar,
Stora syster var här och pysslade lite med mig :)
Här är det jag hann med på 2 timmar :P

Ett rosa kort som jag är väldigt nöjd med, och motivet är målat med PM pennorna och jag är faktiskt otroligt nöjd :D

Sen kommet ett nytt sorts kort som jag är jättenöjd med :) ingen stämpel men super ändå

Sen har vi Mosters Älskling som faktiskt lät bli att kräka på mig idag ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kort som blev gjorda! Jag gillar verkligen färgerna i nyårskortet.

Är det utstansat cirkeln? Eller vad är det?

Anonym sa...

Vad fina kort du har gjort!

Anonym sa...

snygga kort som vanligt vännen Mosters stolthet är ju med söt

Anonym sa...

hej moster cilla. :)) skönt att vara på semester... hittar andra att kräka på *s* i morgon åker jag till snön. /// kramizar oskar

Anonym sa...

Hej vännen!
Har inte hunnit titta in på ett tag... men nu har jag rotat lite.
Gillar kortet utan stämplar massor!!! Kul att se att du vågar smacka på lite!
Hoppas du har anmält dig till Linköpingsträffen....
Kram Martha