12 januari 2009

Jippi jag har fått en Award <3

Jag fick ett meddelande i min blogg under natten till idag (12 januari) och det var ett meddelande från Malin/Malo att kolla i hennes blogg, och det visade sig att jag hade fått en Award från denna underbart gulliga tjej Tack, jag vet knappt vad jag ska säga *rodnar*

Och nu ska jag skicka vidare min Award till 8 andra personer som jag tycker är värda en extra pling på deras sidor.

Detta är “kriterierna” för denna award: Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar,ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.Lycka till!

Här kommer mina 8 Favoriter:


Sayurii : Mycket underbar blogg och trevlig tjej :)


Ewonne : Denna personen får en award för sin Kreativitet hon kan verkligen göra något fint av allt :)


ScrapKia : Denna tjejen gör gudomliga kort det är så mycket liv i bloggen :)


Sofia/skberg74 : Denna tjejen vet hur man gör fina layouter här gillar jag att kika för lite inspiration :)


Tettiz : Hennes blogg är fylld med fina kort och även bra filmer när man behöver hjälp :)


Nilla : Gör underbara layouter altrar fina böcker men den stora inspirationen är ju hennes pysselrum/hörna :)


Rimna : Likaså här underbara kort och altrade saker en hel massa inspiration här inne :)


Irena : Är tjejen som alltid säger snälla saker om allt mitt pyssel tycker hon är värd en Award även om jag inte finner någon blogg adress till henne :)












6 kommentarer:

Unknown sa...

Tack snälla du, vad go du är.

Jag måste skärpa mig, och hälsa på oftare. Missar ju allt fint du gör ju.

Kramar från Nilla

Ewonne sa...

Tusen tack för din award ♥ Blev jätteglad när ja fick den!!
kram Ewonne

Jeanette Wallén sa...

Tack tack tack för awarden!!! :D Jag blev jätteglad och stolt!

*kram*
Jeanette

Sofia sa...

Tusen tack det värmer alltid lite extra kram Sofia

Kicki sa...

Åhhh, tack rara DU för den underbara awarden!! :-)
Jag är sååå glad, stolt och tacksam!! "niger fint"

kramis
Kicki

Anna Maria Niia sa...

Men himmel... Har jag missat att tacka...

Jag som springer här hos dig och kikar på allt fint du gör. Så har jag inte tackat...

Tack så mycket! Superglad blir av din ord!

Ha det gott! ♥