22 januari 2009

Vad har hänt och vad händer?

Ja jag kan ju säga att jag inte vatt veckornas bästa bloggare men nu ska ni få höra lite intressanta grejer.
Håller först på att göra layouter som en galning för min egen del hoppas det lyckas.
Sen tog min älskade lillasyster sitt körkort och hon klarade avslutning tentan på den kursen hon gick (psykologi grejs) sen har hon nu flyttat till Helsingborg *saknar* detta för att studera på högskolan till Socionom.
Så den 17/1 bar det iväg till hennes mysiga studentlya och ikea
Sen blev jag sjuk och är fortfarande inte fit for fight har haft feber om nätterna och sover dåligt men jag tror det är påväg att bli bättre nu..
Sen har jag gjort lite nya smycken och jag har framkallat bilder från nyår som ska sorteras och vissa ska skickas till "Scrappa min bild omgång 2" och några till min lillis samt massor till mig själv.
Sen håller jag på att laga svärmors fina halsband som gått av på 2 ställen ska trä om det när rätt sorts tråd dimper ner i lådan.
Sen har jag shoppat nya stämplar bilder kommer snart samt att jag håller på att sortera alla mina stämplar så att jag kan laminera blad och sätta in i min nya förvaring jag köpte på ikea för ett tag sedan.
Martin har börjat plugga Fysik B nu så han är inte hemma så mycket på förmiddagen sen tränar han på friskis samtidigt som han är i stan så jag har endel egen tid :)
På fredag ska han hjälpa sin kusin att flytta ner till skåne igen *de förföljer oss* ;)
Sen på lördag ska jag dejta
Linda på grodans sen på söndag bär det av upp mot folketshus för att sälja smycken och kort jag har gjort.

Ja jag vet inte vad mer jag ska säga detta är vad som hänt och vad som händer just nu..
Har ni förresten sätt årets majblomma?
Tycker det liknar väldigt mycket Prima blommorna
Jämför själv

Prima blommor

Årets majblomma

Bilder på lite andra grejerna kommer senare

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli kul att pyssla ihop på lördag!! Hoppas att det går bra att sälja sen med.
Vilket gav mig en idée, du kanske kan hjälpa mig med ett smycke!

Ugglan som du undrade över är en stämpel ja. :D Hero arts. Jag tar med den på lördag!

Linda (BlueEye) sa...

Oj....ja jag måste hålla med.
Årets majblomma ÄR väldigt likt Primas blommor.

Kram Linda

Anonym sa...

Ska bli så kul på lördag!

Ellinor sa...

*fnissar* Jodå, det gör vi - men alltid snabbt mat innan vår orkesterrepetition (eftersom vi inte hinner hem mellan jobb och repetiotion) och jag ids inte skriva dit det varje vecka :D

Anonym sa...

In my opinion, it is a false way.