03 februari 2009

12*12 layouter :)

Här kommer mina nygjorda 12x12 layouter jag är såå stolt över mig själv som har börjat förstå att det inte blir så mycket plats över på en stor layout om man skapar efter fantasi ;)
Denna layouten är gjord på ett fota av mig och min kära lillasyster bilden har vi tagit nyårsafton 2008
På texten ovanför fotot har jag embossat och det står
"This is what Family looks like"

Party Pingla nr 1
Min kära "lillis" igen också taget nyårsafton 2008

En layout där Fotona är tagna under min och sambons resa till Spanien (bilderna är från Puerto de Mogan en liten fiske by på Gran Canaria)

En layout om mig själv om man klickar på bilden så syns det vad det står på lappen

Oskar det är mosters älskling


Syster igen trädgrenen ska symbolisera att hon vaxt upp och nu är utflyttad från boet



Kram på er <3



9 kommentarer:

Monica sa...

Tack för den fina kommentaren i min blogg :-)Du får gärna lägga till mig i din lista, det blir jag jätteglad över :-)
Du har gjort väldigt mycket fina saker på din blogg. Blir speciellt inspirerad att lära mig göra smycken. Tack för inspirationen!
Kram Monica

Åsa / Dolores sa...

Oj vad du har varit kreativ! Gillar speciellt Spanien-LO´n, jättefin.
Kram Dolores

Ninne sa...

Wow vad du är kreativ! Jättefina LO:s! :-)
/Ninne

Anonym sa...

Här fannns det ju massor med fint!!!

Anonym sa...

Oj va mycket fint du gjort. Gillade också Spanien Lo´n. Måste ta fram mina Greklandbilder och scrappa lite jag med. Men man blir ju så sugen att åka igen ;) Kram malo

Anonym sa...

Åh vad fina! Du är så duktig! *avis* Gillad Spanien LO:n jag med!

Tack så mycket för din kommentar!

Anonym sa...

Jättefina LOs!

Anonym sa...

Fina LO's! Gillar särskilt den första och spanien layouten!

Kicki sa...

Så läckra layouter! :-)