16 februari 2009

Lite smycken 15-16/2 2009

Igår och lite i natt fick jag ett ryck och gjorde lite örhänge och 2 mobilsnoddar,
Självklart är det par av varje örhänge men jag fotade bara ena :)

Utöver detta så har jag firat min födelsedag med kalas i fredags och det var uppskattad bjudning av de som kom. fick presentkort hos grodans scrapgarden på 450:- av min sambo och resterande pengar som jag behöver till en Cuttelbug fick jag av andra familjemedlemmar, Fick även underbara pysselpapper av min lillasyster Sara och hennes pojkvän Simon super söta :)
Nu ska jag inte pladra mer ska strax rina ett par samtal..
kram på er



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina örhängen!

Anonym sa...

snygga saker vännen

här har jag i dag städat ur bastun på alla lådor som stod där skönt..ska i morgon väg till tippen hoppas vi hörs snart Kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
Så många snygga örhängen!!! Jag gillar fjärlien och det STOOORA gröna är bara så läckert!!!
Ses vi i LKPG?
Kram Martha