08 februari 2009

Slapp söndag

Jaha idag är det en sådan tråkig och slapp söndag inatt runt halv 3 la jag in bilder på photobucket som jag nu har fixat in i en liten försäljning på pyssel.net har kommit fram till att jag behöver göra mig av med delar av det jag inte använder och kanske köpa lite nytt eller varför inte bjuda ut min sambo på middag när vi firar 5år tillsammans men han är inte hemma den dagen utan han åker skidor i Åre då så det får bli efter hans hemkomst men jag ska ju vara hos min lillasyster den veckan så jag får väl gå ut och äta med henne istället ;)

Nu ska jag visa lite mat bilder detta goda lagade jag förra veckan och det var sååååå gott det vill jag lova.. recept kan läggas ut om någon önskar..

Före i hällning av såsen

Efter i hällning av såsen

4 kommentarer:

Johanna sa...

oh tack =) din mat ser yummie ut den med...=)

Carina sa...

Det där såg riktigt gott ut!!! Tack för dina värmande ord i min blogg, jag blir sååå glad! Namnskylten var inte tänkt så från början, men den blev rätt bra ändå... ;-) Funderar på att ta den till jobbet och ha på mitt skrivbord... Ha det gott!!

Anonym sa...

Åh vad gott det ser ut!

Ninne sa...

Mm, det ser jättegott ut! :-)

Ostsås är enkelt, gör en redning på mjölk och mjöl, koka upp. Krydda med salt och lite vitpeppar och häll i lite riven ost.. Klart! :-)