06 mars 2009

Gräsligt dålig på att uppdatera just nu..

Vet inte varför det har blevit såhär men nu hoppas jag på att det ska bli ändringar.. Först har jag ju shoppat för mina födelsedagspengar jag fick det blev bla

Nyligen även köpt en egen MP3 och vet ni den är faktiskt vilken färg om inte ROSA!!!


Creative ZEN Mozaic 4GB PINK


Embossing fön




Bosskut alfabet





QK alfabetet stiletto




Grand alfabetet Spicy Chicken





En styck CB





Embossing folder DOTS







Embossing folder SCRIPT

4 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Wow, vilken härlig shopping!
Helt klart godkänd. *skratt*
Kram Dolores

Fia sa...

ja helt underbart var hitta du dots foldern?

Teres sa...

Roliga saker du valt att köpa för dina födelsedagspengar. Grattis i efterskott!

Bimsan sa...

Jag lyssnar nästan aldrig på musik med dem MP3-spelaren VILL JAG HA!