28 maj 2009

Jaha ingen uppdatering här inte... !!

Hmm varför är jag så dålig på att uppdatera det är ju faktiskt inte så att jag inte gör något alls utan jag pysslar en hel del men min kamera har varit på vift ett par dagar då jag faktiskt glömde den hos min kära lillasyster när vi var där för att fira hennes 20 års övergång med några vänner i Helsingborg..
Då vi var där och skulle sova över blev det lite trubbel i paradis huset vi var totalt 8 stycken i min systers student 1a på 21 kvm så det var inte många av oss som sov alltför bra ;) eller jo födelsedagsbarnet och hennes pojkvän sov ju som kungligheter i den underbara sängen medan vi andra trängdes på madrasser på hennes underbart stora yta till golv :P



Aja jag lovar att uppdatera lite oftare nu när jag rensat kameran på bilder jag har både en och 2 gånger i datorerna våra.



Själv kan jag säga att inget choklad har kommit till mitt kylskåp än men några dagar kvar ju, (tänkte på choklad swappen på pyssel.net) och sen bör det komma post till min scrappa min bild tjej troligen i morgon om det inte redan kommit (jag har scrappat åt henne)).



Sen blir det troligen en liten resa till Erica i Klippan på lördag en liten pyssel stund över dagen hoppas vi på.


Hmm något mer var det ju, Joooo jag har nu burit linser i 2 dagar hoppas att mina glasögon kommer till butiken i morgon det var ju som vi trodde jag behövde ny styrka på mina glas och eftersom att det snart är sommar så slog jag på stort och fixade med bågfri sommar (vilket innebär linser och sunnybrills) :D
Fast självklart ska jag ha mina glasögon också och denna gången blev det inget byte av bågar utan jag är så nöjd med mina Cilla bågar ;)

Kram på er alla <3

1 kommentar:

Ica sa...

Ja det blir trevligt på lördag jag har lagt till dig på en tjej i usa som heter Jerena :) fixade till hennes blogg lite hon just skaffat sig en men hon ska testa min juni tävling :d bigbyrd_54 heter hon här :d hon är med i dina följare :d
ha det :D