04 maj 2009

Scrappingträff Bromölla 2/5 -09

Då ska vi se vad vi kunde få i hop på träffen som Grodans scrapgarden hade i Folketshus (12h) :D
Min egen tolkning av mig

Skiss 1
Resultatet av skiss 1 (man fick vrida och vända hur man ville men det skulle synas att man utgått från skissen)


Utmaning 3: enligt bilden


Såhär blev min layout till utmaning nummer 3.



Här kommer en äldre layout jag gjorde klar, här har jag trillat i trappan hos mina svärföräldrar två trappsteg föll jag och resultatet blev inte bara ett snyggt märke utan även 1 vecka utan ordentlig nattsömn och 1 vecka med hjälp att komma upp och vända sida i sängen ont hade jag ca 1 månad..


Kramen <3



6 kommentarer:

Millas blogg sa...

Tack för kommentaren i min blogg!

Visst är det kul med scrappträff. Fina layoter du gjort och vad kul att scrappa om ditt blåmärke, även om det säkerligen inte var kul att det hände och måste ha gjort hemskt ont, så är det kul att ha kvar som minne. Snyggt med glitter bradsen, så där runt.

Kram Milla

Anonym sa...

Vilka fina alster du gjorde under träffen! :D

Nita sa...

så snygga layouter! brukar kika in här hos dig men kommenterar inte alltid. Du inspirerar med ditt pysslande

Fia sa...

mycket snyggt som vanligt du får snart komma hit så jag får loss min block

fast jag gör ju en massa annat nu ist *ler*

Unknown sa...

Å vad mycket fint du har gjort!!!
Vad du är kreativ och duktig.

Tack för titten hos mig och för dina snälla kommentarer, alltid lika roligt när du tittar förbi.

Kramar från Nilla

Diana sa...

Snyggt foto (och LO) första!! Och det ser ont ut på sista, aaaaj!