05 augusti 2009

Layouter,shopping,smycke

Då jag nu har kommit in i en smyckes period igen så har jag köpt lite nya pärlor och gjort ett armband till mig själv med på fiskelina :)
Sen har jag bilder från scrappa min bild 4 på pyssel forumet som Madelen har gjort sååååå bra!!



Mitt eget armband på fiskelina (första gången jag testar detta)
LjusRosa och mörkbruna pärlor med metall pärlor imellen och en stjärn berlock..
Helt nickelfritt såklart



Mina nya pärlor
4 påsar á 50st Vaxade Glaspärlor,1 sträng/38cm Sötvattennuggets,10 st strass rondeller,2 påsar á 50st 6mm Bicone Pyramidpärlor, 5 påsar á 20st Swarovski 4mm Bicone



Jag och Sara/Syskon och bästa vänner <3


Min syster Sara i en perfekt modell pose


Mosters älskling OSKAR


Puss och kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga LO:s! =) Och härligt shoppning. Och smycket blev ju riktigt bra!

Ingalill sa...

Jättefina layouter! Snygg pose din syster har =)

Jeanette Wallén sa...

SÅ fina layouter!! :D