07 oktober 2009

Lite gott och blandat :)

Jag var med min bästaste lillasyster hos frisören den 2/10 och såhär såg hon ut när hon testade peruk - Folie

Här har vi efter allt testande
Super fin blev hon men jag tycker att en rosa slinga i luggen hade suttit fint ;)


Ett av mina stora påhitt att göra presentkort till jul som ser ut ungefär såhär :)
Med en liten penga ficka på insidan av kortet..

Ett av mina julkort

Våran nya fina lampa till stora rummet

Min fina ljuslykta som jag har i stora rummet för de tråkiga och gråa dagarna/kvällarna


Sen satt jag barnvakt i söndags (4/10) hemma hos min bror och då var det lego som gällde det vill jag lova :P

5 kommentarer:

Ica sa...

ja det blir ju det :d heheh

Linda sa...

Vilka fina kort du har gjort! :D

Anonym sa...

Hahaha :)

Diana sa...

Tack för den fina kommentaren i min blogg :) Jag blir så glad!
Och här hos dig finns det massa mumsigt! Jag gillade julkortet med paketen på hög. Och så gillade jag den rosa lampan :)

Anonym sa...

Hahaha man kan ju nästan tro att de va vår bror du passade och inte hans ungar :P :)