17 oktober 2009

Lite nytt från igår :)

Mina små paket påsar till de som köper smycken på marknaden i November

Framifrån

(självklart är detta bara några av de jag kommer att producera)

Här är askarna uppifrån liggande

Askarna underifrån de är inte så stora men väldigt fina blir de


Sen gjorde jag en liten bok av gamla kuvert
och med hjälp av min Spellbinder
Classic Scalloped circles large (använde den minsta i paketet)

Puss och kram
om någon undrar om mall till askarna så är det bara att höra av sig :)

8 kommentarer:

Ica sa...

snyggt :d

Anonym sa...

Fina askar! :)

Anonym sa...

Jätte söta askar och påsar :) <3 Puss o kärlek till dig.

Åsa / Dolores sa...

Åh vad fina askar/påsar och albumet är superläckert!
Kram / Dolores

Nita sa...

åh tokgillar albumet och askarna/påsarna är jättesöta me.
kram
Nita

Yoli Design sa...

Hej hej..

Så kul att du är med i vår candy! jag hoppas att ni kommer att gilla bloggen!

Åhhh vilka undebara smyckespåsar!! Tänk om min smycken fick bli sålda sååå vackert också!! Läckert alltså!! :D Har du mall på vikningen??

Kraaaaaaaam
//Scrapptorget - Yoli

Jessica sa...

Vilka snygga askar, du är ju duktig på ALLT!!
Tack för trevligt sällskap igår på träffen. Det var riktigt kul!

Kram Jessica

Malo sa...

Hej..fina julkort du gjort och arkarna var jättefina...skulle gärna vilja ha en mall ;)
Kram Malin