05 juni 2008

Jag och Thickers = LOVE 5/6





Hehe nu har jag fått dille på att använda thickers på mina alster sent igår kväll gjorde jag en Layout 6x12 och ett kort med Rosa och vita thickers.

Bilderna visar även 2 detalj bilder där jag har använt mig av accent 3D lack och turkos stickles glitter.

Vad händer sen idag då? Jo ieftermiddag ska jag och sambon iväg och bada sen ska vi ha picknick samt att jag ska hämta ett paket till på ica men det måste ju vara min Crackle paint som Helena & Micke (http://www.landstoken.se/shop/) var så snälla att skickade så snabbt :D

KRAMAR


2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja visst är det fint med thickers....jag älskar dom åxå....Fin blogg du har.....fina katter....Tack för titten:)

Jessica sa...

Wow, vad läckert med 3D-lack på dem :-)

/en annan thickers-nörd *s*