16 september 2008

Tillbaka igen!!

Ja nu när jag vatt borta ett tag så kan jag berätta att ännu har jag inte blevit moster igen den lilla parveln vill inte komma ut..
Sen har min sambo fått reda på att de ska säga upp en massa folk där han jobbar så än är tiden ovis om vi kommer bo kvar i småland eller inte..
Kissarna lever loppan både dag och natt ;)
Jag har nyligen vatt i Linköping på scrapping träff och det var helt underbart massor av underbara pyssel människor <3
Jag shoppade endel med mig hem, se bild:
Sen var jag på en föreläsning som Marlena http://www.malenascrap.blogspot.com/ höll i ,
Hon pratade om att man scrappar bara för sig själv ingen annan, det hela gick ut på att man ska inte kolla på andras projekt och tänka åååhh den är mycket finare än mina LO's eller hon gör mycket snyggare kort än jag utan man scrappar bara för sig själv med sin egen STIL
Så nu ska jag ta mig i kragen och bara köra min egen stil det jag tycker är snyggt!

Sen vill jag säga Tack till Martha http://pimms.blogg.se/ som förde lite kloka ord vidare till mitt kontor <3

Här kommer bilden från min shopping dock finns min nya pensel penna och ett par bruna bling papper inte med på bilden..



3 kommentarer:

Teres sa...

Låter som en väldigt intressant och tänkvärd föreläsning. Den hade jag också velat höra på.

Kul att se vad du shoppat :)

Teres sa...

Kul att du tittade in i min blogg:)
Förstår att du gillade det där motivet det får mej också att gapskratta...hehe.
maila mej på teresrundkvist@hotmail.com så kan jag hjälpa dej med motivet.

Zarah sa...

Ååååh det ser HÄRLIGT ut, ditt nyshoppade! :D