19 september 2008

Massor av nyheter

Då kan jag meddela att klumpen är ute!!
Imorse 18/9 2008 08:42 kom en stor pojke till världen han vägde inte mindre än 4670 gram och var 54,5 cm lång min syster och lilla "Oskar" mår bra..

Sen har jag fotat mina alster som gjordes nu i helgen och början av veckan se bilder!
En superbra känsla fick jag när jag hade gjort denna layouten klar helt underbart bra jag är super nöjd,
Det är min lilla syster Sara och hennes pojkvän Simon på deras student 2008


Denna Layout är gjord på träffen i Linköping 13-14 september 2008
Fotot är en underbar bild från vår Spanien resa detta är hamnen i Puerto De Mogan

En enkel och snygg layout på min brors bröllop

Denna layouten är lite äldre men har inte visat den, detta är när vi var i Egypten 2007

Sen har vi Johan Franzén som var hemma med Stanley cup i Landsbro och Vetlanda 2008


Sen har vi mitt kort som jag gjorde till en lift utmaning på Linköpingsträffen




7 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis till mostern

& du är så duktig att göra lo, tänk om jag med kunde vara duktig att sätta mig & göra ngt vill men är för seg just nu. längtar till vi ses kram Fia

Zarah sa...

Jättefina grejer! Kortet är sååååå läckert!

Anonym sa...

underbart vackra kort :D nice <3<3

Anonym sa...

Visst är det kul att scrappa i 6x12?? :D

Gillar kortet extra mycket, härliga färger!

Anonym sa...

Snögubbestämpeln har jag precis köpt från Octoberstamps, det är dr. Ninas design. Finns i två olika storlekar, bara för att göra det lite svårare att välja. ;)

. sa...

Lämnar spår efter mig från pyssel.Ha det bra och ha en fin vecka.

Carina sa...

Så mycket fint du hade här!!!! Underbara saker!