21 september 2008

Jaha mina vänner!!

Idag är det söndag och det är typ väldens tråkigaste dag så inget förutom mataffären har öppet och vädret är grått och trist,sambon ska jobba 18-22 så där blir det ju inget mys..
Men för att muntra upp mig själv så visar jag nu en bild på min nygjorda Idée Dagbok jag knåpade ihop igår kväll, dock tog min hjärna timeout ett tag under håltagningen så därför blev det inte riktigt rätt men vad gör det jag är ju nybörjar BIA-are :P


Framsida


Baksida


Sen har det bakats Pizzabullar vilket blev detta resultatet *dregel*

Samt allt det där tråkiga som dammsugat,diskat och sorterat tvätt och bäddat *urk*


Nu ska jag köpa citron sen pyssla :)

xoxo /C

7 kommentarer:

Ewonne sa...

Snyggt idéblock! De där bullarna ser underbart goda ut! *dreglar* Går själv på sträng diet just nu och får inte äta sånt *snyft*

Jessica sa...

Nu blev jag ju hungrig!
Din bok blev jättefin ju! Gillade dina papper:-)))

Ika sa...

Vad snygg din bok blev!

Jag läste att du hade varit på Linköpings träffen,det var ju jag oxå.

Kram Ika

Anonym sa...

Ja det var ju fina bilder blir ju hungrig så här på morgonen. nu ska jag se om jag förstår så jag kan länka till dig

Anonym sa...

ÖÖÖRRK pizzabullar ;) haha

Ninne sa...

Pizzabullarna ser goda ut! Du får dela med dig av receptet.. :)
/Ninne

mia.t sa...

Jättesnygg bok du har gjort, härliga papper!

//mia