22 september 2008

Idag fick jag post :)


Idag när jag kom upp så hade posten redan vatt här och vad fanns i hallen förutom reklam och ett brev till Martin, Jo jag fick mina Frimärken och sen ett paket från Scrapaddicted med detta underbara innehåll:

Igår blev jag så förbannad på boxer och tv-licensen jag har suttit och längtat till starten av nya avsnitt på Andra Avenyn det är typ den ända serien jag följer på svt, Så igår när jag laddat up med ett JAPP och en citron och programet skulle börja så finns inga svt kanaler på vår box jag blir fly förbannad och försöker få in kanalerna igen men den hittar inga svt kanaler så jag ringer arg som jag är till Martin och frågar varför vi betalar tv-licens när vi ändå inte kan se de J*vla kanalerna vi betalar för?! Han svara mig lugnt men försök söka upp dom då.. Ringde till mamma och gnällde också men inga kanaler kom och när 15 min av Andra Avenyn gått så ringde jag till Boxer för att ge dom en förklaring att deras förbannade boxerpaket var det uslaste de kunde tracka på folk, han i luren blev riktigt förvånad lät som en nybörjare, men så iallafall fick jag lite tips om vad jag kunde testa men så sa jag du tror inte att jag redan har försökt jag är inte korkad för att det är söndag. sen sa han men testa att radera alla karnalerna alltså hela boxen och sen börja från grunden med installationen av boxen så det gjorde jag och äntligen kom alla kanalerna som vi betalar för, men precis när jag satta mig i soffan så rullas slut fasen upp och seriens första avsnitt var slut...

Blir man inte irriterad på sådant här eller?

4 kommentarer:

Teres sa...

Ser fram emot att se vad du hittar på med dina nya stämplar som kom med posten. Alltid lika kul varje gång det kommer "pyssel-post".

Anonym sa...

Jag kan inte annat än att Le här när jag läser ditt inlägg

Du får sätta dig & kolla reprisen.

Anonym sa...

det är ju jag så klart

mia.t sa...

Förstår din frustration. Själv har jag comhem som leverantör av både telefon och internet (ja, tv med) och alltsom oftast händer det ingenting när man försöker ta sig ut i cyberspace eller lyfter telefonluren. Vilket mumsigt pysselpaket du har där förresten!

//mia