10 december 2008

Godisdag

Idag har jag bestämmt mig för att handla lite grejer som ska bli julgodis här kommer handelslistan:
Grädde
Socker
Mandel
Smör/Margarin
Chili
Mandelmassa x2
Blockchoklad x2 + vitchoklad
Kokosfett
Nogat

Så vad ska detta bli då hmm jo, Knäck med olika smaker bla choklad och chili och den vanliga med mandel,
Sen ska jag göra Biskvier och Mozartkulor!
Sen är det självklart upplagt för att packa
snart är mitt pysselrum tomt
har packat det mesta av grejerna
fast lite pyssel har jag kvar en vecka till
men inte mycket alls..

4 kommentarer:

Ninne sa...

Ohh, det låter gott med allt godis! :-)
/Ninne

Anonym sa...

jag försökte på med kola här om dagen den blev inte alls bra så det får vi ta & fixa här nästa vecka tråkigt bara att du sticker till skåne snart *Saknar redan*

Anonym sa...

Låter som en bra inköpslista det där! :D

Anonym sa...

Välkommen till Bromölla, vi ses den 29/12