14 december 2008

Jaha lite nyheter härifrån nu då!!

Flyttpacka är nog det tråkigaste som finns eller nää det är nog städningen som är det men packningen är inte långt efter *blä*
Men men det måste göras, vi är klara med ett rum och lite till i de övriga..
Men för att inte tråka ut mina läsare ska jag visa lite bilder på annat än packning :P
Första gången jag bakat Biskvier


Minus han vaktar sitt godis med livet

Sen har vi haft ett par dagar med underbart väder så här fint är det här




Sen hittade vi något på Ica som verkligen ser ut som en JÄTTE citron när man delar den men ack jag blev besviken den smakade inte allt som citron

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan jag få din msn eller mejladress

Anna Ekman sa...

Men underbart så fina biskvier du gjort. De ser verkligen härliga ut.

Anonym sa...

hej sis. biskvierna ser goda ut. spara några tills den 20:e ;)

snön kan du väl med packa ner till mamma. krama katten. //kram

Anonym sa...

Vilka härliga bilder!!

Anonym sa...

om jättecitronen heter Ugly
är det en jätte apelsin men lite sur smak