15 november 2009

Usch vilken tråkig helg!!




Ja jag vet inte vad jag ska säga såhär har vår helg sett ut och det är inte alls kul nu idag (Söndag) är det uppehåll men det är knappt mer än så.. Det är sååå tråkigt..
Inget att göra och inga bra filmer som har släppts :(
Idag ska vi dock på middag hos mina föräldrar och snart kommer sambos mamma och syster för att fika.
Saknar solen men helt klart kan det börja snöa ;)
Skola på onsdag och jag är sååå spänd vill verkligen veta hur det gick på provet fick jag G eller?
Sen fyller ju Yve år idag så henne har jag messat med en stor kram och på Tisdag ska jag ner till syon och fylla i ansökan för kurserna under våren som jag ska läsa..
Bara en "tenta" kvar nu i Religionen om man klarade det förra, och denna gången är det hem tenta ganska skönt..

Jaja nu ska jag kolla te vattnet... nu kommer de nog snart :)



SHOPPAT

Clear stamps

Crackle paint

Stickers

Stickers



puss och kram <3

6 kommentarer:

Ica sa...

vad använder man cracle paint till ?? Fina stämplar :D Jo det har varit dystert väder dennna helg igen. Kram

Anonym sa...

va fina saker du har handlat. här sitter jag & funderar på om det snart ska bli en tur till växjö *ler*

Saknar dig massor

Åsa / Dolores sa...

Trist väder, härlig shopping! :)
Kram / Dolores

Sartassa sa...

haha that giraffe is cute!

Anonym sa...

Vilken härlig shoppning!!

Ica sa...

Men dom tapeterna är så äckligt fula.. ska du på träffen på söndag ??