15 december 2009

Nya skor :)

Ja vad ska man säga jag och Nina åkte till Karlshamn för att jag skulle tatuera mig och då valde vi att shoppa lite innan och eftersom jag behövde nya skor/stövlar då mina förra verkligen var ett vrak..
Vi gick förbi en skoaffär och jag sa vi går in och där inne blev jag förälskad i ett par som sitter perfekt och är inte svåra att stänga och de är super snygga.
Ett par ap-snygga Peperoni stövlar med dragkedja och en snygg mudd uppe på.
nersatt pris från 499 till 299 jag slog självklart till direkt och är super nöjd.
Och nu har sambon kastat mina 5 år gamla underbara kärleks stövlar men nu har jag nya iallafall som jag kan älska i nöd och lust ;)




Puss och kram

2 kommentarer:

Sartassa sa...

haha you know what, my new boots almost look the same ;)

Fia sa...

ja det var ju på tiden att du fick tag på nya snygga var de med vännen